Bez kategorii

Co powinno znajdować się w raporcie SEO?

0

Budowa pozytywnego wizerunku firmy jest podstawą w każdej branży. Aby nasze jakiekolwiek działania promocyjne przyniosły skutek, potrzebne jest wykonywanie raportów, które pozwalają określić poziom skuteczności naszych działań i wybrać te kanały, które przynoszą nam najwięcej korzyści. Z raportów możemy dowiedzieć się za co ludzie najchętniej nam płacą i w jaki sposób możemy to jeszcze bardziej udoskonalić. Warto więc zadbać o dokładny i kompleksowy raport. Raporty wykonuje się również na potrzeby klientów, aby przedstawić im rezultaty naszych działań. Nic bowiem nie wpływa lepiej na zobrazowanie osiągniętych efektów jak prawidłowo wykonany raport. Oto kilka podstawowych elementów, bez których raport SEO obejść się nie może.

1. Zrzut ekranu z panelu monitorującego frazy kluczowe. Dla klienta jest to najważniejszy element, czyli pozycje jego strony w rankingu Google. W raporcie powinien znaleźć się wykaz ruchu na stronie w skali miesiąca oraz mieniające się pozycje fraz kluczowych.

2. Kolejnym elementem są dane z Google Search Console. Przy pomocy tego narzędzia należy zaprezentować to na jakie frazy wpisywane przez użytkowników strona została znaleziona, z jakich urządzeń owi użytkownicy korzystali, z jakich miejsc oraz wiele innych dostępnych danych, które mogą zainteresować klienta.
3. Prezentacja kompleksowych i precyzyjnych danych buduje wizerunek firmy i upewnia naszego klienta o naszym profesjonalizmie. Kiedy raport wykonany jest niedbale i w sposób ogólny, możemy wzbudzić jedynie poczucie, że coś staramy się ukryć. Postawmy więc na transparentność i nie zapomnijmy zaprezentować wykaz linków – to potwierdzi naszą uczciwość.

4. Warto zaprezentować plany naszych przyszłych działań. Ten element jest bardzo często pomijany. Powinniśmy opisać planowane działania i ich ewentualny skutek. Utwierdzamy tym naszego klienta, że mamy konkretny plan, a nasze czynności nie są przypadkowe.

Stworzenie kompleksowego raportu utwierdzi naszego klienta o naszym profesjonalnym podejściu i wzmocni z nim nasze relacje. Taki raport pozwoli również przybliżyć naszemu klientowi tematykę pozycjonowania stron internetowych, dzięki czemu będzie mógł we właściwy sposób ocenić nasza pracę.

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: https://sitab.pl

Zarządzanie produkcją – cóż to takiego?

Previous article

Czarna herbata

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.